Chockande...

... För både er och mig tror jag... Men Idde ligger ute på annons, HÄR, hittar ni den. Jag vet inte om jag gör rätt sak, men vi står fast... Jag har efter alla dessa år insett att han är alldeles för stor för mig och vi passar egentligen inte ihop. Inte nu när jag vill komma lite längre.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till om han åker... Men ändå så är jag helt omotiverad till något som har med ridning att göra plus att jag får ju inte ens rida. Så det känns riktigt taskigt mot honom och låta honom stå då. Ifall det nu är så att han åker så kommer jag leta efter en ny häst... Men vet inte riktigt vad jag är ute efter då, kallblod har jag varit inne på men frågan är om ett kallblod kan ta mig till dem höjderna jag till slut vill komma till.

Nu bara svamlar jag, jag är helt chockad över att jag ens har gjort detta... Jag vill nog inte inse det här men det är ett faktum, det är varken schysst mot honom eller mig eftersom vi inte får ut någon vettig ridning av det hela. Men detta är endast om rätt hem dyker upp, det är liksom ingen stress så det är om rätt hem dyker upp.

Mammas lilla bebis...

image description


Postat av: Sofie

Åh va sorgligt:( Varför kan du inte rida?

2011-10-05 @ 22:46:36
URL: http://rockad.blogg.se/
Postat av: Natalja

:o Lycka till med allt, vet hur svårt det kan vara <3

2011-10-05 @ 23:03:30
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Tycker inte det låter som om du egentligen vill sälja din häst. Du har ingen möjlighet att rida för en tränare som kan hjälpa er att komma vidare?

Är det så att du vill satsa så skulle jag nog inte köpa ett kallblod, om det är så att du vll hoppa så räcker de oftast inte till mer än 90-1 m och då om det är en lättare modell typ kallblodstravare.

2011-10-06 @ 19:15:10
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?