Depp

Nej, nu sjönk humöret till botten igen. Den här månaden kommer varken jag eller pappa knappt att överleva, båda har extremt dåligt med pengar... Surt, men sanningen. Så utgångarna som är i helgen blir nog månaden enda. Jag har inte råd att boka biljetterna upp till skolan heller men ska ju upp sista november så får ta pengarna som kommer i november istället.

Ny jacka får det bli nästa månad eller om jag önskar mig en i julklapp, tills dess får mina skinnjackor duga, får min svarta av Hanna på lördag också så då finns det två att variera mellan. Usch, jag känner bara att jag vill gräva ner mig under täcket och sedan bara skita i allt.

Känner att allt är helt jävla meningslöst och att ingenting blir bättre.


Ett av de enda ljusen i mitt liv.


Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Hej! Jättefin blogg du har! Kolla gärna in våran, vi har även frågestund och vid tillräkligt många frågor svarar vi på ett videoinlägg! :) http://topponys.blogg.se/2011/october/freagestund.html



/Irma - topponys.blogg.se

2011-10-30 @ 11:01:00
URL: http://topponys.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?