Ett helt år...

... Idag är det ett helt år sedan du lämnade oss, ett år som har gått så himla fort och ett år som har gjort extemt ont. Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken att du inte finns hos oss längre och jag har så mycket ångest över att jag inte fanns hos dig mer i slutet.

Farfar, du finns alltid i mitt hjärta!
Jag tänker på dig varje dag, jag minns fortfarande hur du alltid svarade i telefon, ditt skratt och din underbara ömhet och hur snäll och omtänksam du alltid var!
Du har hjälpt mig genom mycket, även under det året du nu inte har varit hos oss. Du har inte lämnat någon oberörd men mycket vi minns av dig är kärleken du hade inom dig.

Jag hoppas du har det riktigt bra där du är nu, att du ser ner på mig och vakar över mig. Saknaden kommer aldrig att försvinna och kärleken finns alltid kvar! Du är fortfarande en del av våran släkt, mitt hjärta och du kommer alltid vara min farfar!

Jag älskar dig, vila i frid!


Postat av: hanna

<3<3<3<3<3

2011-10-18 @ 23:00:50
URL: http://kukhanna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?