Min lilla pärla

Pratade nyss med veterinärerna från sjukhuset där Tingeling ligger inlagd. Hon har fortfarande inte ätit något och hennes värden på ämnet som bukspottskörteln utsöndrar var fortfarande höga. Så hon får vara kvar tills imorgon.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag känner, helt tom just nu. Det har liksom inte gått in i mitt huvud att Tingis är inlagd på sjukhus, det är ännu värre att ingen vet vad det är. Vi vet inte hur detta kommer sluta, vi vet inte varför min lilla pärla mår dåligt.

Det är helt tomt här hemma, natten utan henne var olidlig och att inte ha henne hos sig under dagen, det känns hela tiden som att något saknas, som att en bit av mig är borta. Jag vill bara veta vad det är och hur detta kommer att sluta. Usch, jag hatar att inte veta något.

Min älskade lilla pärla!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?