Plugg -.-

Sitter just hemma med plugg över öronen. Har två samhällsuppgifter som ska in på fredag, en naturkunskapsuppgift som ska in på torsdag, får en ny uppgift i svenskan imorgon samt att jag måste plugga på ordentligt med engelska och matte också.

Så denna vecka blir mycket hemmasittande med skolböckerna öppna. Nästa vecka är det dags att åka upp till skolan igen. Lite spännande eftersom det är andra träffen med klassen och sådär. Men hittills går det bra med skolan tycker jag. Det känns som att jag hinner med och det är inte så svårt att hitta disciplinen till att plugga hemma som jag trodde att det skulle var.



Postat av: natalja och hillbilly ^^

sv: Tack! :D



ang designen, så går det inte så bra :P sorry!

Ska ta tag i det imorgon, det lovar jag :)

Har varit mkt under helgen, svårt att hinna med allt :P

2011-10-03 @ 14:57:42
URL: http://nataljas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?