Uppdatering

Tingeling är kvar hos veterinären. Dem vet inte vad det är för fel på henne, men hon var riktigt uttorkad och hennes tonsiller var fortfarande väldigt stora.

Så dem behöll henne för observation och ska ta prover på henne imorgon och ha hennes under uppsikt så får vi se hur länge hon blir kvar. Jag ska ringa dit imorgon om dem inte ringer innan och kolla hur det har gått och hur vi ska gå till väga efter morgondagen.

Så min lilla pärla sover borta från mig inatt, känns helt sjukt att inte ha henne här hemma. Det är verkligen helt tomt trots att hon är så liten. Jag är så jävla orolig så jag går runt med tårar i ögonen hela tiden, om något händer henne eller så jag vet inte vart jag tar vägen.




Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: aw tack! :)

2011-10-04 @ 19:33:48
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: natalja och hillbilly :)

sv: Finast vettu ^^ hihi. Nu efter ett år så är han riktigt härlig att rida! Precis som jag vill ha min häst, underbart när man utbildar själv ^^

2011-10-04 @ 22:54:50
URL: http://nataljas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?