Vet ni vad...

... Imorgon så kommer det ut en häst fysioterapeut till Idde. Det är en bekant till mig som är jätteduktig, och det är faktiskt första gången jag tar ut en som går igenom hela honom. Känns lite konstigt att jag inte har gjort det tidigare men jag har inte varit såhär träningsinriktad tidigare som jag har blivit nu den senaste tiden.

Helt ärligt så tror jag att han kommer hitta en hel del fel på Idde, med tanke på hans bakgrund och lite sådant, vi vet ju till exempel att Iddes bakben är sneväxta på grund av att han inte blev ordentligt verkad på sex år och sådär. Men jag är glad att jag kommer till skott med det. Förhoppningsvis kan han blir mjukare och trevligare att rida, vem vet... Kanske han till och med kan släppa och börja ta vänstergaloppen? :)

Nej, som sagt det ska bli riktigt roligt och förhoppningsvis ge ifrån sig något bättre. Så imorgon är det är spänd dag för oss båda.



Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Tack! Ja, när jag började hoppa för Marianne var jag livrädd för hoppning och hade världens sämsta självförtroende.



Finns massa filmer i kategorin "Filmer" på min blogg från varje träning.

2011-10-05 @ 12:21:45
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sofie

Alltid bra att kolla igenom hästarna:)

Jag va själv hos equiteraputen med min ridtravare Frasse i fredags. Är så otroligt intressant!

Hoppas att det går bra!

2011-10-05 @ 14:51:42
URL: http://rockad.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?