What if I never see your face again?

Sitter på pappas jobb nu, åkte med honom hit på morgonen så jag mycket mycket lättare kan ta mig in till stan sedan när jag ska möta upp Hanna. Hundarna är självklart med, men pappa har lovat att jag får ha kvar dom här medans jag åker in till stan eftersom man inte får ha hundar med sig in i affärerna.

Jag är galet trött, Mikael ringde två eller tre gånger, minns inte, innan han fick upp mig ur sängen imorse. Alarmet låste sig på telefonen så telefonen pep i typ fem minuter, snacka om att vakna på fel sida. Haha!

Nej, idag blir det in till stora staden Göteborg, kika i lite affärer med min babe och kanske ta någon fika = hög mysfaktor! Ser verkligen fram emot den här dagen, hoppas vädret är lite på våran sida! :)


Jag och min babe 2008



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?