Bilder

Jag och Andrea har precis varit ute på tomten med hundarna och busat lite. Andrea som är fotogalen hade med sin kamera ut och tog en hel del bilder :)

Så lite senare idag kommer bilder på mina sötnosar komma upp :D



Postat av: Marita

Hej! Vad gulligt av dig att skriva, och vad gosiga dina vovvar ser ut. Ska försöka få till en valpträff i sommar, förra kullen hade ett-årskalas och alla var med. Hur roligt som helst... Har Nemo varit rädd för hästarna..? Ja, han kanske inte hade det riktigt bra på första stället, men du är rätt person att ta hand om ett djur som kanske inte haft optimal start, så det känns tryggt och jag litar på attt du tolkar din hund rätt och fostrar därefter. Fick aldrig riktig klarhet, men hon återlämnade hunden väldigt fort och med vag orsak... Nu har jag lagt din blogg bland favoriter , så jag följer den lite mer. Alla valparna är väldigt lika varandra och har samma bedjande blick som sin mor. Kram/Marita o hundarna

2011-11-22 @ 23:03:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?