Hanna red Idde igår

Som jag skrev under dagens ridpass igår så bytte jag och Hanna plats, jag red Paganini och hon red Idde. Nu har Hanna varit jättegullig och skrivit ihop några rader om hur hon tyckte det var att rida Idde :)

Har inte ridit någon annan än Paganini på sjukt lång tid, och fick idag prova på Idde.
Väldigt trevlig var han, men rena motsatsen mot Paganini, haha. Han var lite känslig i munnen och på skänkeln, men jag har nog glömt av hur skoj det är att rida galna hästar.

Allt var så spännande med honom, för han tyckte att vattenpölar kunde vara läskiga när han själv älskar att bada i sjön. Helt plötsligt när vi skrittade lugnt, så tog han ett jävla skutt någon meter fram. Väldigt roligt att han har lite liv i sig.

Tyvärr så blev det ingen bild på dem två igår, men jag lägger in en bild på hur Idde kan se ut när han gör ett av sina berömda skutt.



Postat av: Hanna

Jo helt galna skutt kan den grabben ta.. Känns kanske större när man inte är beredd? hihi pidde :)

2011-09-13 @ 16:49:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?