Kaos

Ja, nu är vi tillbaks från lunch här på pappas jobb. Det är faktiskt riktigt trevligt att vara här ibland, alla är så himla trevliga och pratglada så man får alltid hjälp ifall man fastnar i plugget eller liknande.

Min ena kusin ringde när vi åt lunchen, Andrea min kusin ska ju komma ner till mig idag, det var hennes bror som ringde och sa att henne mobil har pajat så hon är i Göteborg, en stad hon inte hittar i, utan mobiltelefon och vi skulle ringa och prata med varandra tills vi hittade varandra.

Så hur ska vi lösa det här?
Min stackars lilla kusin sitter fast och är vilsen i den stora staden Göteborg, usch jag får nästan panik kan verkligen förstå hur panikslagen hon är. Vi får hoppas att hennes jobbintervju går bra så den kanske får ner stressen i henne lite. Usch, stackarn!!!


Andrea och jag när vi var små.


Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: De ska jag absolut göra! :)

2011-09-27 @ 12:58:00
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Paulina

Går din häst ensam i hagen eller i flock? Vad tycker du är bäst? Jag har ställt frågan i min blogg, titta gärna in och svara!

2011-09-27 @ 13:28:59
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?