Knivskuren i halsen

I lördagskväll på en gård i Flyinge som ligger strax utanför Södra Sandby blev en häst så illa knivskuren i halsen så den fick sys 22 stygn.

Hästens ägare var ute och kollade till sin häst vid halvniotiden på kvällen, när ägaren senare kom ut efter en halvtimme hade hästen ett cirka tio centimeters skärsår på halsen. Polisen har vissa uppslag till händelsen.

Artikeln hittade jag HÄR.

Jag börjar bli så himla less på människor runt om oss, folk verkar fan inte ha något vett i skallen. Jag hoppas nästan att någon av dessa idioter som gör sådant här läser detta! Under denna sommar så är det så himla många hästar och djur som har blivit knivskurna och sexuellt utnyttjade. Hur skulle ni människor som är såhär dumma i huvudet må om jag kanske skar sönder din analöppning? Eller kanske ditt barns hals?

Jag vet inte hur alla andra människor tänker, men jag vet att både jag och många andra inom denna "sport" ser sina hästar och djur som sina bebisar och familjemedlemmar. Så skulle någon röra något av mina djur på något sätt som gör dem illa, då går jag fan på din och din familj. Jag skulle kunna dö och döda för mina djur, dem är mina bebisar.

Det är min åsikt om detta, jag vet inte hur många gånger jag har skrivit ett liknande inlägg men jag blir lika förbannad varje jävla gång!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?