Lite besviken

Som jag skrev förra veckan så köpte jag ju en KL- väst på Sussies när jag var där och handlade med pappa. Jag har kanske bara använt västen fyra till fem gånger och dragkedjan är redna paj (?).
Jag ska åka in tillbaks med den någon dag när pappa kommer hem lite tidigare från jobbet, vilket jag vet inte blir idag.

Men jag trodde att ett sådant stort märke skulle ha lite kvalité på sina saker. Plus att nu när det börjar bli lite kallare och höstaktigare vill man ju kunna stänga sin jacka/väst. Eller?


I söndags när vi red ut var västen redan trasig, det är därför den
är uppknäppt...


Postat av: Emelie

Min användes flitigt hela vintern och än är den hel :-)

2011-09-06 @ 14:55:40
URL: http://semlur.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?