Men va f*n!

Alltså inte nog med att det sker knivskurningar med jämna mellanrum runt om i Sverige utan nu ska även hästar börja misshandlas i sina hagar?!

I fedags gjorde ägaren till denna häst upptäckten när hon kom ut i hagen. Hennes häst hade stora svullnader på huvudet och långt upp på benen. Veterinären som har undersökt hästen tror att det är en människa som åstadkommit dessa skador.

Hästen står i Tvärred som ligger strax utanför Borås, inte alls långt här ifrån. Distriksveterinären som undersökte hästen påstod klart och tydligt att skadorna inte kan komma från en annan häst, veterinären tror att det är ett föremål som använts av en människa på hästen.
Allt är polisanmält!

Artikeln hittar ni HÄR!

Alltså jag förstår mig inte på människor, va är det för roligt med att gå runt och skada oskyldiga djur, framför allt djur som inte är ens egna?! Dessa människor är ju helt jävla sjuka i huvudet! Jag skulle bli minst lika galen om någon gav sig på mina djur, då skulle jag helt ärligt skada den människan minst lika mycket som den skadat mitt djur. Tack och lov att det inte har hänt!
Men jag skulle kunna göra en sådan människa riktigt illa ifall jag såg en sådan händelse trots att det inte var mina djur kanske, ibland önskar jag att jag fick stöta på en sådan jävel!

Det finns fan inget vett i vissa människor, folk är ju för fan helt jävla pantade!
Ni får ursäkta språket men sådant här gör mig så jävla förbannad! Vilket normalt funtad människa går in i en helt random hage och tar med sig ett föremål och börjar slå en stackars häst?! Eller som den nya trenden är, knivskär en häst?! Nej, alltså sådana människor förtjänar att sitta inne på en låst psykavdelning innan dem torteras till döds!


Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: Kan avslöja att min dam är dräktig!!! :D

2011-09-05 @ 11:44:35
URL: http://hastoridveksamhet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?