Sexuellt övergrepp på ridskolehäst

Någon gång under helgen har någon brytit sig in på en ridskola i Tidaholm. Den där någon som då har brytit sig in har har utnyttjat ett sto sexuellt.

Det finns ännu ingen misstänkt för brottet, men allt är polisanmält. Det vill säga olaga intrång och djurplågeri.

Artikeln hittar ni HÄR!

Börjar alla människor bli helt puckade eller?!
Hur fan kan man ha mage att först och främst bryta sig in på en ridskola och sedan utnyttja ett sto sexuellt? Man är ju helt jävla funtad då alltså. Börjar hela Sverige spåra nu?!
Man får läsa varje dag om hästar som blivit "våldtagna", misshandlade eller knivskurna. Man ska inte behöva låsa in sina djur och larma allt man äger och har.

Djuren är fortfarande djur, hästar framförallt behöver friheten att kunna gå ute. Vi har larm i vårat stall och nu desto mer jag läser sådant här är jag väldigt glad för det! Men egentligen ska man inte behöva sådant!
Det är så jävla fel att vi i Sverige tillåter tidelag, det är ju helt sjukt! Man åker dit om man snattar ett tuggummipaket på ICA men våldtar man en häst då händer inte ett jävla skit!

Sätt in dödsstraff i Sverige fan, det är det sådana här människor förtjänar, jävla puckon!
Stöter jag på en sådan människa fy fan jag vet inte vad jag skulle ta mig till, jävla idioter!


Postat av: Nelly

Helt sjukt är det! Man kan undra om det verkligen finns något i huvudet på sånna -.-

2011-09-08 @ 09:04:29
URL: http://njidon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?